RSS

Sudah Tua???

click to enlarge image to see a mole on the chin clearly

Happy birthday to you~
Happy birthday to you~
Happy birthday to *****
Happy birthday to you~~~

(pls fill in the blank with any apropriate 5-letter word)
Read more...

FUTSAL MANIA!

Read more...

Nice Shawls from Business Dept :)


UTPians, be sure not to miss this !
nice and beautiful shawls at a very affordable price.



1 piece = RM 12
2 pieces = RM 20

For delivery out of UTP, RM 6.00 will be charged as postage fee, just in case the postage fee is lower than that, we will include the balance along with your order.
 We will give bank account number for your payment :)
 
for UTPians, we will deliver your order straight away to your respective village!
no fees will be charged ;)

check THIS out for more details and shawls.
you will never regret it! 
;)

brought to you by business centre :: UTP convofair 2010

Read more...

SHAWL PHOTOSHOOTING SESSION


hello everyone.. jumpa lagi!! hehehe.. macam dalam tv pulak kan.. okeh jom dengar lagi cerita kami dari Convofair'10.. kali ni, pasal shawl pulak.. bukan shawal ye.. tau la semua dah sibuk cari baju raya sebab dah hampir raya aidilfitri kan.. tapi, sekarang tak nak cakap pasal raya lagi.. tapi, nak cakap pasal shawl yang bley dibuat raya.. hehehe!!



actually, ini request dari department Business Centre.. nak buat photo shooting untuk shawl yang akan dijual secara online kepada semua UTPians..yang menarik nya, siap request model sekali.. hahaha!!! ops!!! okay dah, cukup sampai disini cerita tentang model.. hehehe~



shawl photo shooting ni dibuat di v2 foyer pada 11 july, jam 9.30 malam.. semua bahan disediakan oleh pihak BIZ, department PNP hanya datang untuk mengambil gambar dan bergambara sahaja.. banyak jugak la shawl yang disediakan untuk dijual.. semuanya nice, sweet, dan designnya juga up-to-date.. so, jangan ketinggalan!! hanya dengan satu email, shawl akan muncul di depan pintu bilik anda.. semuanya dihujung jari saja~

ini lah gaya-gaya dan muka-muka bakal busineswoman dalam Convofair'10.. masing-masing sibuk dengan preparation shawl untuk digayakan oleh model-model yang pastinya free-of-charge.. hahaha.. tak kisah la kan... yang penting, semangat bisnes itu ade dalam jiwa komiti department BIZ.. sanggup balik awal, dan bekerja keras generate money untuk Convofair'10.. GOOD JOB kepda department BIZ!!



haaa... tak lupa juga kepada HOD department Promotion and Publication, PNP, sebab sudi menghadirkan diri walaupun sibuk dengan kerja-kerja lain.. tapi tetap sanggup meluangkan masa untuk menjenguk komitinya yang sedang bekerja di v2 foyer..dan juga assistant PNP yang pastinya akan hadir dalam setiap aktiviti yang melibatkan camera.. hahaha!!




hurm... apa pun, wajib berterima kasih kepada photographer kami yang memberi komitmen terbaik kepada Convofair'10.. oleh sebab dia adalah photographer terbaik itu, so tak ada lah gambar nya disini.. ^_^

and last but not least, a big thank to our free-of-charge model.. semoga dapat tawaran lagi selepas ini.. hahaha!! 


itu sahaja coretan dari kami, Convofair'10 untuk kali ini.. nantikan cerita suka dan duka yang lebih menarik selepas ini.. jumpa lagi!!




Read more...

CERITA KICK-OFF

25 APRIL 2010!!!!   satu hari penuh bermakna dinamakan “kick off day” telah diadakan.. haa.. ape benda pulak “kick off day” ni kan.. hihi.. okey baiklah. Untuk sesiapa yang tak tahu tu, meh sini nak habaq mai.. hari “kick off” ni, hari yang mane semua komiti ConvoFair’10 berkumpul, dan kami beramah mesra mengenali satu sama lain.. haha.. dalam kata yang lebih tak formal, pada “kick off day” ni, semua komiti akan berkumpul bersama-sama, dan sedikit aktiviti indoor akan diadakan bagi merapatkan silaturrahim antara komiti dalam department masing-masing, mengenali komiti dari department lain.. dan untuk kenal siapa “high committee” dalam ConvoFair’10 kali ni..



disebabkan bilangan komiti yang sangat ramai, sampaikan ade sesetengah komiti yang tak tahu pun kewujudan department lain, apalagi kewujudan komiti dalam department tu.. sangat sedih kan.. So, inilah caranya kami nak kenal dengan semua orang yang terlibat dalam ConvoFair’10 ni… supaya, nanti senang untuk kami berkerjasama.. apa yang penting??? KERJA-SAMA!! Yeah!! ^_^




so… apa yang kami buat masa “kick off day” ni.. okay.. “kick off day” actually diuruskan oleh department Human Resources and Management. Hurm.. segala aktiviti outdoor indoor yang bertujuan untuk merapatkan silaturrahim antara komiti, akan diuruskan oleh department ni.. senang cerita, mereka la yang akan membuli komiti ConvoFair’10 yang lain.. mereka akan merancang, cari tempat, cari tarikh, cari duit dan semua la yang berkaitan.. penat pulak nak mention semuanya kat sini kan..



“kick off day” start pukul 2 pm sampai pukul 6 pm, kt lecture hall 1.. lama kan?? Sampai ada yang kelaparan nak tunggu hari “kick off” ni habis, tapi.. sebab seronok sangat bergelak ketawa ramai-ramai kat dalam dewan tu, mereka tetap meneruskan semua aktiviti yang diadakan sampai la semuanya habis.. waahh.. mesti ada komiti HRM yang kembang semangkuk dengar statement ni kan.. hehe..



okay jom sambung cerita.. sebelum pergi “kick off day” tu, kami dah dibagitahu untuk ada theme department masing-masing.. so, ada department yang guna theme warna merah, biru, hitam, hijau.. semua warna la kan..



 

dan ada jugak department yang guna theme “lab coat”, “hat and cap”, “jacket and scarft”. tiga department yang guna theme ni agak creative la kan.. hihi..
 

hurm.. actually, byk aktiviti yang kami buat mase "kick off day" ni.. contohnya, aktivit yang bdiberi nama "cap-kalicap", yang mana semua komiti dalam department masing-masing perlu fokus kalau nk menang.. tapi biasa la kan.. lumrah permainan.. mesti ada yang loser kan.. hahaha!! ops!! sorry kepada yang terasa.. hehe.. aktiviti ni boleh dikatakan yang paling seronok dan kecoh sepanjang "kick off day" kami.. mana tidaknya kan.. semua bersemangat nak jatuhkan department lain.. waahh!! semangat assabiah dalam department sudah mula naik.. well done!! itu la aim utama department HRM sebenarnya.. nak merapatkan bonding antara komiti dalam setiap department.. mission accomplish!!

and then, kami juga diberi case study untuk test sejauh mana tahap IQ kanak-kanak UTP yang join Convofair'10 ni.. ehehe.. yang pasti, memang setinggi KLCC!! kate UTP.. kan?? kan?? kan?? untuk aktiviti ni, setiap department diberi case study untuk pilih 3 department yg perlu dimansuhkan dalam Convofair'10.. ehem!! highlight disini, ini hanya case study semata-mata ya..pada awalnya, semua department sangat competitive untuk menjatuhkan department lain..setiap komiti dalam deprtment masing-masing tak henti-henti memerah otak untuk cari idea bernas supaya dapat fire department lain.. hahaha!! nampak sangat kejam kan? tapi, secara tak langsung, lepas habis aktiviti ni, boleh dikatakan semua komiti Convofair'10 menjadi alert tentang kewujudan department lain dan juga jobscope department tersebut.. so, again.. mission accomplish!!

aih.. rasanya sampai sini saja cerita tentang "kick off day" kami, komiti Convofair'10.. nantikan banyak lagi cerita menarik yang akan kami kongsi bersama semua.. jumpa lagi!!!


Read more...

Langkah Pembelian/How To Buy

Placing an Order with Shopper Maniac ©
1. Please browse through UTP convofair10 © website and select your favourite items.
2. Select the Size and accordingly to your measurement
3. Notify us by giving your full name, address, phone number, code, and size to   mnm.convofair10@gmail.com / fill in the order form click here
4. Please ensure your shipping address is correct before proceeding to the next step. 
5. Once we reply the availibility of the product, by using CIMB clicks or other method does, please make a payment to account number that we reply to you later on

6. Please make 50% of the payment strictly within 3 days


7. The remaining 50% must be paid upon the availibility of the items


8. Postage fee for first 500 g : RM7.00
9. Please upload your proof of payment by submit it to mnm.convofair10@gmail.com
10. Please wait for our payment received notification once your payment has been verified by us.
11. You items will reach your doorsteps within a few days after delivery date

12. Any inquiries do contact: AKMAL (013-499 1747) || ATIQI (017-972 2840) || NISA (019-345 9897)
                
      
Read more...

Place an order here!




Name:




Email Address:




Item's Code / Item's Name:




Size (casual wears):




Posting Address:




Contact number:




Payment's method:





Free delivery in UTP

Charged posting fee outside UTP










This online form was provided by MNM Convofair 10.
Read more...


This is not a commercial ad but if you found any glitch or error in this page (ie. overlapping margins), we would like to recommend you the pokeball-like Google Chrome or Mozilla Firefox as your default internet browser. They're awesome.
(can't say which one is the best but for sure IE is just the worst)

Place an order here!

Name:
Email Address:
Item's Code / Item's Name:
Size (casual wears):
Posting Address:
Contact number:
Payment's method:
Free delivery in UTP Charged posting fee outside UTP
This online form was provided by MNM Convofair 10.