RSS

SHAWL PHOTOSHOOTING SESSION


hello everyone.. jumpa lagi!! hehehe.. macam dalam tv pulak kan.. okeh jom dengar lagi cerita kami dari Convofair'10.. kali ni, pasal shawl pulak.. bukan shawal ye.. tau la semua dah sibuk cari baju raya sebab dah hampir raya aidilfitri kan.. tapi, sekarang tak nak cakap pasal raya lagi.. tapi, nak cakap pasal shawl yang bley dibuat raya.. hehehe!!



actually, ini request dari department Business Centre.. nak buat photo shooting untuk shawl yang akan dijual secara online kepada semua UTPians..yang menarik nya, siap request model sekali.. hahaha!!! ops!!! okay dah, cukup sampai disini cerita tentang model.. hehehe~



shawl photo shooting ni dibuat di v2 foyer pada 11 july, jam 9.30 malam.. semua bahan disediakan oleh pihak BIZ, department PNP hanya datang untuk mengambil gambar dan bergambara sahaja.. banyak jugak la shawl yang disediakan untuk dijual.. semuanya nice, sweet, dan designnya juga up-to-date.. so, jangan ketinggalan!! hanya dengan satu email, shawl akan muncul di depan pintu bilik anda.. semuanya dihujung jari saja~

ini lah gaya-gaya dan muka-muka bakal busineswoman dalam Convofair'10.. masing-masing sibuk dengan preparation shawl untuk digayakan oleh model-model yang pastinya free-of-charge.. hahaha.. tak kisah la kan... yang penting, semangat bisnes itu ade dalam jiwa komiti department BIZ.. sanggup balik awal, dan bekerja keras generate money untuk Convofair'10.. GOOD JOB kepda department BIZ!!



haaa... tak lupa juga kepada HOD department Promotion and Publication, PNP, sebab sudi menghadirkan diri walaupun sibuk dengan kerja-kerja lain.. tapi tetap sanggup meluangkan masa untuk menjenguk komitinya yang sedang bekerja di v2 foyer..dan juga assistant PNP yang pastinya akan hadir dalam setiap aktiviti yang melibatkan camera.. hahaha!!




hurm... apa pun, wajib berterima kasih kepada photographer kami yang memberi komitmen terbaik kepada Convofair'10.. oleh sebab dia adalah photographer terbaik itu, so tak ada lah gambar nya disini.. ^_^

and last but not least, a big thank to our free-of-charge model.. semoga dapat tawaran lagi selepas ini.. hahaha!! 


itu sahaja coretan dari kami, Convofair'10 untuk kali ini.. nantikan cerita suka dan duka yang lebih menarik selepas ini.. jumpa lagi!!




1 comments:

Anonymous said...

hi. just dropping by

sori to say, shawl is a bit lame lah.
kat luar rm7 dah boleh dpt.

y not jual tdg2 indon tu?
syria. dubai. banyak lagi. manik2. tak ada manik. mcm2

tp ya juga, who am i nk suggest lebih2 kan...

Post a Comment


This is not a commercial ad but if you found any glitch or error in this page (ie. overlapping margins), we would like to recommend you the pokeball-like Google Chrome or Mozilla Firefox as your default internet browser. They're awesome.
(can't say which one is the best but for sure IE is just the worst)

Place an order here!

Name:
Email Address:
Item's Code / Item's Name:
Size (casual wears):
Posting Address:
Contact number:
Payment's method:
Free delivery in UTP Charged posting fee outside UTP
This online form was provided by MNM Convofair 10.